Kia

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Carina - 27 december 2009 09:36


Ja då var snart julen över för denna gång, nu ska man börja vänta in det nya året. Jag tillhör inte dom, som är så glad över att det nya året börja firas in, med smällare och raketer en vecka innan, och att man fira en vecka efter nyår med detta smällande. Har man en hund som är så fruktansvärt rädd som Viggo, så är detta inte roligt, jag mår så jäkla dåligt av att se honom så rädd. Jag är otroligt glad att inte Virus också är rädd. För det hade varit jätte jobbigt om båda varit det. Jag önska jag hade haft en liten stuga långt ut på landet där man kunde vara med hundarna, så dom slapp höra detta elände. Men det är ju många hund ägare som har detta problemet.

Jag har inget emot att folk vill ha raketer, självklart ska dom få ha det, men det kunde begränsas till nyårsafton och sen är det bra.


Idag ska jag bara ta det lugnt gå o plocka lite här hemma och umgås med mina barn, jag ska ta mig lite tid att läsa en bok också hade jag tänkt.


Ha en riktig god fortsättning nu Kram från mig och min lilla familj

Ovido - Quiz & Flashcards