Kia

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Carina - 21 december 2009 07:39


Ja nu sitter jag här, ska snart köra till Alvesta. Jennifer ringde precis. Tåget från Umeå var lite försenat, så hon och jag, var lite oroliga att hon inte skulle hinna med tåget från Stockholm till Alvesta. Men det gjorde hon med 5 min till godo. Så om det inte blir några mer förseningar, så är hon framme 10.25 Åh vad jag längtar. Ska köra om 1 timme, jag tänkte hinna inom djuraffären i Alvesta, dom har rätt mycket fint där, som dom inte har här hemma. Tänkte se om dom har något brunt koppel till Virus. Om inte, så hittar jag säkert något annat kul till dom, bruka göra det.

Nu ska jag fixa till mig lite,


Ha en bra dag och stressa inte nu i juletider


                                                  

Ovido - Quiz & Flashcards