Kia

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Carina - 1 december 2009 18:06


......var första dagarna på praktiken gjorda. Det är inte mycket att göra, så det är lite tråkigt emellanåt. Fm är vi ute och hjälper patienter, så då är det okej, men em är inte mycket att göra, så då kan man ju känna att man kommit på fel ställe. Jag vill ju ha att göra hela tiden. Jag hatar att sitta och känna mig onyttig. Imorgon är jag ledig, ja ledig från apu, så då får jag plugga till provet istället. Ska se om jag kan göra det ena provet någon efm nästa vecka. Så har man ett avklarat.

Tänkte jag skulle sätta mig och läsa igenom boken en gång i kväll också. Får väl se hur långt jag hinner, har ju lite annat som ska göras också. Sen är man ju rätt trött på kvällarna.


Ha en bra kväll

Ovido - Quiz & Flashcards