Kia

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Carina - 20 december 2009 12:22

                                             



Ja då var det 4 advent, jag tycker precis att det var den 1 advent, fasiken vad tiden gått fort. 4 dagar kvar så är det Julafton, och ska det hålla på så här, lär vi få en vit jul, o det var det längesedan vi hade.

Nu har man några dagar som kommer att var fulla med roliga saker som Julklapps köp, matlagning, granen ska in, och en massa andra förberedelse för julen.


                                                


Jag har ju visserligen en bok kvar som ska läsas, men den tar jag mellan jul och nyår. Har ju slitet som ett djur för att bli klar med skolarbetet innan jul.


Imorgon ska jag åka till Alvesta och hämta Jennifer som kommer från Umeå. Jag längtar har ju inte träffat henne sedan augusti. Sedan stannar hon i 2 veckor innan hon måste hem till Umeå igen. Men vi ska hinna med en massa kul innan hon åker, så det kommer att bli fullt upp och jätte kul.


                                                  

Lite tråkigheter finns ju också och det är att Maria flyttar till Vara idag. Hon är verkligen en fin vän och jag kommer att sakna henne jätte mycket. Ja även små killarna kommer att sakna henne, för dom gillade henne väldigt mycket. Men hon har lovat att hon ska komma och hälsa på, så det hoppas jag verkligen att hon gör, kanske jag titta in till henne när jag kör till Karlstad. Man kan ju köra det hållet också, vad gör det att det blir lite längre  


                                               

Ovido - Quiz & Flashcards