Kia

Alla inlägg under april 2011

Av Carina - 24 april 2011 21:19

De har inte hänt så himmla mycket idag.  Jobbade till halv 4, sen hem o ut en liten vända med de små, innan de var dax att fixa lite mat, sen har jag inte gjort så mycket mer, bara suttit o tagit de lugnt, innan de var dax att gå en långrunda med hundarna.

Har kännt mig lite trött o seg hela dan tycker jag, så de blir snart sängen för mig, men kan sova lite längre imorgon för ska jobba kvälle då.

Kram

Av Carina - 23 april 2011 11:10

I tisdags ringde enhetschef S till mig och erbjöd mig en fast tjänst. Självklart svarade jag ja utan betänketid, jag trivs ju riktigt bra där. Så är riktigt jäkla glad just nu.

Tänk vad livet kan vara bra ibland. Att få en fast tjänst utan att man sökt den, bättre kan det ju inte bli.


För övrigt är allt bara bra här, jobbar hela påsken, delat idag.

Saknar min äldsta dotter extra mycket idag, men det är för att jag inte kan vara med henne idag när hon fyller 28 år. Det är lite långt att köra till Karlstad över dan.


Nej nu ska jag göra litte nytta innan de är dax att fara till jobbet igen

Glad påsk på er alla Kram


Presentation


Jag o Virus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards