Kia

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Ledig

Av Carina - 28 juni 2011 12:11

Ja då har man 2 lediga dagar. som ska användas till att städa o rensa ut lite. Men jag kommer nog att hinna med en liten vända på stan i morgon, o se om man hittar något kul.

Igår hjälpte Jocke mig att köpa ny dator, han är lite bätre på datorer än ja  


Hittade en marklägenhet som jag lämnade en intresseanmälan på, så nu får jag bara vänta o se när dom hör av sig, så man får åka o kolla på den, skulle vara ledig från 1 oktober. Den hade varit perfekt ligger nära jobbet, tar ca 10 min att gå.

Nej nu ska jag dricka en kopp kaffe innan jag kör igån med att städa.

Ha en bra dag Kram



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 11 juli 2012 08:55

Efter några helt underbara dagar i Värmland med mina tjejer o deras sambos, är man hemma igen. Det blev mycket shopping o god mat och många härliga skratt. Nu hoppas jag att det ska bli en fortsatt fin semester, trots att de har lovat regn hela vec...

Av Carina - 4 juli 2012 13:37

Nu är et full fart här hemma, Jag städar, tvättar o plockar. Vill ju att hemmet ska vara någolunda fint när man kommer hem igen. Måste börja packa också, vet inte vad man ska ha för kläder med sig. Vädret skiftar ju väldigt fort just nu. Bara de blir...

Av Carina - 3 juli 2012 12:37


    Mitt bonus barnbarn Freya o mina små killar Viggo o Virus ...

Av Carina - 3 juli 2012 12:12

Nu är det bara 3 dagar kvar, på torsdag slutar jag kl 11 o då är det bara hem o fixa till mig lite, sen kör jag till Värmland för att träffa mina tjejer några dagar. Känner att jag verkligen behöver komma iväg, det har varit en jobbig tid, mycket har...

Av Carina - 7 augusti 2011 08:43

Jag plockade upp Susanne vid 5 tiden, o sen körde vi upp till Anneli som hade fixat tjejkvällen, vi blev 11 och med så många kvinnor i samma rum kan de inte bli annat än en kannon kväll. Det blev lite vollyboll, mycket snack och många goa skratt   Tu...

Presentation


Jag o Virus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards