Kia

Alla inlägg under april 2010

Av Carina - 12 april 2010 09:31

Jag har haft en rätt jobbig tid så har inte varit så aktiv på denna sida. Men nu börja allt kännas bättre.

I svåra stunder, när det är som jobbigast, då får man verkligen se vilka som är ens bästa vänner, men man får ju också veta vilka det är som inte bry sig speciellt mycket. Jag kan bara säga att jag har otroligt fina vänner, men det vissta jag ju innan också att dom flesta var.

Och så har jag tre helt underbara ungar, vad gjorde jag utan dom.


Efter operationen har jag haft väldigt ont, så jag har inte kunnat gå ut så mycket med mina små killar och det har jag saknat, mest av allt tror jag. Men idag tog vi en lite längre morgon promenad vilket var otoligt skönt, även om det var kallt och ont gjorde det, men ibland får man bita ihop. Vilken tur att man inte tillhör den gnälliga sårtens människor, för då hadde det inte varit lätt för omgivningen  


Operations såret har iallafall läkt fint sen får jag stå ut med det onda lite till. Min läkare sa att det kunde göra ont rätt länge efteråt.

Det har varit en rätt lugn period nu eftersom jag inte kunnat göra så mycket. Så det har inte hänt så mycket. Jennifer o Matt kom ner från Umeå och var här över påsken Det var så skönt att får rå om henne lite, man saknar ju dom jätte mycket. Men nu är det snart sommar o då kommer hon ner och stanna hela sommaren, jag längtar.

Nej nu får det vara bra för denna gången

Ha det så bra Kram

Presentation


Jag o Virus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards