Kia

Alla inlägg under augusti 2009

Av Carina - 20 augusti 2009 06:42

Jag gick tidigare från skolan igår, hade tänkt att jag skulle träffa mina släktingar från England, som är här och hälsa på. Men så blev det inte, för jag fick åka till veterinären med Viggo istället. Han hade blod i urinen. Annars är han ju pigg och busig som vanligt, äter och dricker som han ska, så han verkar ju inte sjuk. Jag vet inte vad det är för fel riktigt, jag ska ringa till henne idag, så får vi se vad provet visar för något. Jag hoppas att det inte är något allvarligt, men jag blir helt knäckt när det är något med hundarna, dom är ju mitt allt, mina små bebisar. Jag har haft lite svårt för att sova, har legat och tänkt på vad det kan vara. Ja jag får väl erkänna att jag är skit rädd.

Nej nu får jag väl fixa till mig lite, ska snart cykla till skolan. Men jag skulle hellre vara hemma hos Viggo idag, men han är ju inte ensam, Jocke ska vara hemma hos han. För jag hade aldrig lämnat honom själv, inte när jag vet att något är fel.


Ha en bra dag och sköt om er Kram

Av Carina - 6 augusti 2009 18:23

Nu ska jag snart köra till jobbet. En natt till sen är jag ledig fram till måndag natt. Hade det inte varit för att jag har familj, skulle jag nog kunna jobba hur mycket som helst, för jag älska verkligen mitt jobb. Men att umgås med mina barn, och hundar är väldigt viktigt för mig. Även mina barn tycker att familjen är viktig. Nu ska ju Jennifer snart åka hem till Umeå. Så vi vill ju hitta på så mycket som möjligt innan hon åker. Varken hon eller jag har ju något ledigt, fören till jul. Men då kommer hon hem igen. Känns väldigt länge, även om jag vet att tiden går fort.

Ha en bra kväll Kram

Av Carina - 3 augusti 2009 22:24

Jag och Annalena hade en riktigt trevlig efm, med god kaka och kaffe. Vi var upp på Grangården. Jag köpte lite nya leksaker till Viggo och Virus. Vi tog även en liten promenad på stan. Så skönt att bara få vara, utan en massa måsten varje ledig dag. Ikväll fick jag för mig att jag skulle möblera om lite, så det har jag gjort nu. Riktigt nöjd med resultatet faktiskt. Men nu är jag dödstrött och har lite ont här och där, efter att ha flyttat runt en massa möbler. Jag vet att jag får ont när jag håller på, men har jäkligt svårt för att sitta still. Men det är bara att bita ihop, hjälper inte att gnälla. Man lär sig att leva med värken. Ska snart hoppa i säng nu.

Imorgon blir det fika på stan med Maria.

Va rädd om er Kram

Av Carina - 3 augusti 2009 10:09

Ledig dag, ska bara ta de lugnt. Lediga dagar brukar jag ägna åt att städa och tvätta, men tänkte att det får vänta tills imorgon istället. Man skulle kanske behöva en ledig vecka innan skolan börja, men så blir det inte, för jag ska jobba in i det sista. Men vissa dagar känner man sig lite sliten.  

Jag har jobbat så mycket, har ju knappt hunnit träffa någon nu i sommar. Men idag kommer Annalena in på en fika, och det ska bli mycket trevligt. Kommer nog att prata en hel del plugg. Eftersom hon ska börja plugga i oktober. Nu ska jag gå ner till fiket och köpa en god och kladdig kaka, innan hon kommer, mums

Ha en bra dag Kram

Presentation


Jag o Virus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards