Kia

Alla inlägg under mars 2010

Av Carina - 3 mars 2010 11:29

Jag har fått en knuta, var går jag inte in på här. Så det va bara att ring läkaren för en liten undersökning, var där igår inget kul men ett måste. Det var 2 läkare som kände o klämde,  lyssnade på lunga o hjärta o lite sådant. Det var 2 kvinnliga  jätte trevliga läkare så det var inget problem. Nu menar jag inte att kvinnliga läkare är trevligare än mannliga. För det finns alla sorter. Sen var det provtagning, fem rör med blod, och de är väl inte så farligt om dom sticker en gång men sköterskan fick inget blod fören efter tredje sticket, o sådant tycker jag är lite jobbigt. Nu kan jag inte göra så mycket mer än att gå här o vänta på en remiss till kirurgen för att ta bort den lilla knölen. Hoppas att det inte tar allt för lång tid.

Ha en bra dag

Av Carina - 2 mars 2010 09:13

Pratade med Kommunen igår, och det lät lovande. Hon sa att jag låg bra till nästa gång dom ska ta in folk. Så får hoppas att dom snart ska ta in nytt folk. Jag har ju mitt sommarjobb klart, och de känns ju skönt.

Annars händer det inte så mycket, gör ju inte det när man är arbetslös, men dagarna går rätt fort ändå.

Annalena var uppe på en fika igår, hon pluggar och ligger i. När man sitter o prata skola med henne så saknar man faktiskt skolan, och pluggandet.

Ha en bra dag

Presentation


Jag o Virus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards