Kia

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Carina - 5 december 2009 20:25


.... som vanligt, körde bort till Maria vid 8 och lassade lite skräp, som skulle köras till återvinningen. Sen for vi hem till mig, för jag hade tvättstugan kl 9, som vanligt varje lördagsmorgon, Sen var vi ner och handlade lite mat, Maria hade flygande Jakob som önskemål till middag, och det är ju lätt fixat, så det önskemålet kunde jag uppfylla åt henne. Sen har vi mest druckit kaffe och pratat skit resten av dagen. Så det har varit en lugn dag, har inte tänkt så mycket på plugg, men jag får sätta mig med det imorgon. För nästa vecka jobbar jag hela dagarna, så man varken hinner eller orka plugga så mycket på kvällarna.

Nu ska jag sätta på tv och se om jag kan hitta något vettigt att glo på

Ovido - Quiz & Flashcards