Kia

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Carina - 13 december 2009 15:23

                                           



Ja då var det redan 3 advent. Veckorna bara rusar. Man kan ju undra vad tiden tar vägen.

Igår hade jag en riktigt slapp dag, jag gjorde inte något vettigt. Borde kanske pluggat lite men kände ingen motivation alls till det, så jag sket faktiskt i det. Jag gick bara och plockade lite här hemma och tog en runda på stan o fixade lite julklappar. Så det känns faktiskt som jag nästan är klar med julklapps köpen nu. Jag kollade på en film i går kväll, det blev en komedi för ovanlighetens skull. Den var helt ok.

                                               

Idag har jag faktiskt inte heller gjort så mycket, rensat lite i köksskåpen och lite sånt. Läst lite hemsjukvård. Nu ska jag fixa lite mat, kyckling, ris och currysås blir det idag.

Ha en bra dag Kram














Ovido - Quiz & Flashcards