Kia

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Carina - 23 december 2009 10:59

                                              

                                   

Nu är granen köpt, alla klapparna fixade. Jennifer sitter och plugga lite nu, hon är ju inte ledig i jul utan har ju lite som ska göras, eftersom dom har en tenta när hon kommer tillbaka till Umeå.

Men i eftermiddag blir det till att klä granen, förbereda julmat. De ska göras broccolilåda, Janssons, skinkan ska göras och lite annat, så ska det göras lite julgodis också. Jag tycker detta är så mysigt när hela familjen är i köket och fixa och julmusiken är på, och så dricks det varm glögg samtidigt som man fixar, inte jag då eftersom jag inte dricker glögg, fy så äckligt.


Nej nu har jag inte tid att sitta här mer

                                             


            Ni får alla ha en riktigt GOD JUL från mig och min familj



Ovido - Quiz & Flashcards