Kia

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Carina - 6 december 2009 19:20

.....är snart denna helgen slut. Jag har mestadels pluggat hela dagen. Gjorde ett avbrott för att åka upp till min kusin, han skulle kolla på mina vindrutetorkare, den ena vill inte funka som den ska, och med detta vädret vi har, så är det ju bra om dom funkar riktigt. Det var riktigt skönt att komma hemifrån lite, det är enda gångerna som man inte sitter med näsan i boken eller framför datorn. Min faster bjöd på nybakade bullar och kaffe. Det var evigheter sen jag hade tid att baka bullar. Det är sådant man riktigt längtar efter att få tid att göra. Men nästa år ska jag göra en massa saker som jag inte hunnit detta året. Jag ska försöka få lite fason på min lilla kille Virus också, har inte hunnit träna så mycket med honom, så det ska bli kul att komma igång med det riktigt. Viggo ska också få lite träning, även om han är väldigt duktig och kan en hel del, så tycker jag det är viktigt att dom får jobba lite och lära sig nya saker. Att hålla på med hundarna är nog det jag saknat allra mest under detta året, så det ska bli jätte kul. Har haft så dåligt samvete för att jag inte hunnit med dom ibland.


Nu ska jag sätta mig och läsa lite om demens sjukdomar. Jätte kul :)

Ha en bra kväll och var rädda om varandra


viggo o virus  

Av Carina - 6 december 2009 07:59


Ja då var det redan andra advent, gud var tiden går fort.

Nästa vecka jobbar jag från halv 8 till halv 5 varje dag, och på kvällarna måste jag plugga till provet jag ska göra på fredag. Så jag kommer inte hinna göra något annat nästa vecka. Och veckan efter där jobbar jag också hela dagarna, och kvällarna får gå åt till att läsa på provet i hemsjukvård som jag ska göra den 21. Hur ska man hinna med allt som ska göras innan jul. Jag skulle behöva några timmar till på dygnet, för att hinna allt. Jag bli trött bara av att tänka på allt som ska göras.

Nej nu ska min son och jag äta lite frukost och tända andra ljuset. Och bara njuta av lite lugn, innan det är dags att slänga sig över böckerna igen.

Ha en bra dag Kram


  

Ovido - Quiz & Flashcards