Kia

Alla inlägg den 17 december 2009

Av Carina - 17 december 2009 15:18


Ja då har jag varit uppe och gjort sista provet. Det som skulle kommer på detta provet, var sådant som varit med i inlämningsuppgifterna, vilket visade sig att så var inte fallet för hälften av frågorna var helt andra, än dom som varit med där. Men inget att göra åt, bara det blir G så är jag nöjd.

Pratade med en annan lärare och hon förstod att jag var lite besviken på dessa kurser. Hon tyckte också att det var konstigt att det bara var proven som räknades och inte inlämningarna.

Men nu har jag bara en bok som ska läsas och skriva om, sen är allt klart.

Jag är inte riktigt bra, vet inte vad det är riktigt, men mår lite illa och har ont i kroppen. Men man har ju inte tid att vara sjuk nu, så det är bara att kämpa sig igenom dagen.

Sen har vi ju fått detta jäkla väder, jag gillar inte vintern. Viggo ville inte gå ut idag, så efter att jag fått han till att kissa, var det bara till att gå upp med han igen. Virus älskar detta han är alldeles tosig när han plöjer i snön. Det är så jäkla kul att se på han.

Nu ska jag lägga mig o vila en liten stund

Ha det bra

Ovido - Quiz & Flashcards