Kia

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Carina - 25 december 2009 20:12


Ja då var ännu en julfest avklarad. Mycket trevligt var det och mycket god mat. Men nu börja jag känna mig en aningen trött. Ska bli skönt att bara få vara hemma imorgon och kunna ta dagen som den kommer. Sista rundan med hundarna är gjord, så nu ska jag slänga på mig mys kläderna och bara ta det lugnt resten av kvällen. Kanske är det något på tv, eller också sätter jag mig o läser lite.

Kram

Av Carina - 25 december 2009 13:28

                                                        


Julafton firades hos Mor o far tillsammans med min syster Monica, hennes man Jan och deras son Peter. Vi åt och drack nästan hela tiden så jag hade lite ont i magen. Först var det lutfisken, och efter det var det kaffe och kakor, senare var det julbord med massor god mat. Och sen var det ju en heldel julgodis där i mellan. Viggo och Virus fick nog lite för mycket av det goda också, men dom var nöjda och glada. Var hemma vid 9 tiden, och då var det dags för julklappsutdelningen här hemma. Sen tog vi det bara lugnt och satt och hade det mysigt resten av kvällen, hundarna var helt slut när vi kom hem så dom la sig och sov resten av kvällen.

Idag ska vi iväg på ännu ett julbord med hela släkten, det kommer att bli väldigt trevligt, hoppas jag.


Ni får alla ha en riktigt bra dag Kram

Ovido - Quiz & Flashcards