Kia

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Carina - 26 januari 2010 19:39

..... har det inte hänt så mycket. Jag har städat och plockat lite här hemma. Gjort lite pälsvård på killarna V. Skulle klippa ner Virus men har inte hunnit de än. Får försöka se om jag hinner det senare i veckan. Imorgon ska jag ner till AF på ett möte kl 9. Lotta skulle komma in på en fika imorgon, efter att hennes möte på AF var klart, hon ska till samma gubbe som jag, fast en timme senare. Det är alltid lika trevligt när hon kommer.


Tänkte jag skulle hinna inom biblioteket, skulle låna boken Rädda Felix skriven av Felix mamma Helena Richardson.


Kanske skulle passa på att låna den boken som Krister läser, Gud tror inte på ateister. Kan kanske vara något för mig som är ateist och inte tror på gud.


Ikväll är jag lite avundsjuk på Jennifer som ska gå och lyssna på ett föredrag med Annika Dahlqvist, det skulle jag också vilja, men lite lång att ta sig till Umeå för det, men får väl kolla upp om hon ska neråt dessa trakterna någon gång, så kan man ju gå och lyssna på henne då. Jag tror nämligen att det kommer vara riktigt intressant. Om någon hör att hon ska neråt så va snäll och säg till.

Ha en bra kväll

Ovido - Quiz & Flashcards