Kia

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Carina - 5 januari 2010 07:53

Ja då är det mesta som vanligt efter jul och nyår. Var på Af igår och skrev in mig. Mycket annat hände inte där. På efm körde vi Jennifer till Alveste, hon ringde för en stund sen, så nu är hon hemma i Umeå igen efter en natt på tåget. Det känns lite tråkigt, jag saknar mina flickor som fanken ibland. Men så är livet, dom blir stora och kan ju inte bo hos mamma hela livet. Jag får vara glad att det har gått så bra i livet för mina barn, o inte gnälla över att dom inte är här. Jag är mycket stolt över mina fina barn. Igår hade jag problem med att få ut Viggo på morgonpromenaden, för det var någon galning som smällde av en smällare kl 5 på morgonen, man kan ju undra om den personen hade alla rätt.


Idag ska jag städa lite, sen får jag gå ner och handla lite, som vanligt. Tänkte jag skulle baka bröd idag, jag har ju lite surdeg kvar i kylen sen sist jag bakade.

Nu ska jag fixa mig lite frukost.


Ha en bra dag mina vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards