Kia

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Carina - 14 januari 2010 16:28

.......kl 5 i morse, och kunde inte somna om. Så det var bara till att stiga upp, hundarna sov så gott, så jag han med en kopp kaffe innan vi gick ut. Men när vi väl kom ut, så blev det en lång promenad, det var riktigt skönt ute så tidigt.


Lotta och hennes lille Emil var upp på en kaffe och lite skit prat på fm, mycket trevligt.

Sen har jag jobbat på ett personligt brev och CV. Det personliga brevet är ju inte det lättaste, har svårt att skriva om mig själv, tänk om man kunde låta någon annan som känner en göra det. CV är ju inte svårt att skriva, för man vet ju vad man gjort under åren.


Hade tänkt mig ännu en långpromenad på efm, men den blev inte så lång, för det blåste riktigt kallt.

Nu ska jag göra Wok och lax så jag får i mig lite mat idag också.

Ha en bra kväll

Ovido - Quiz & Flashcards