Kia

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Carina - 18 januari 2010 10:16


Ny vecka, få se om det händer något på jobb fronten, men det är väl inte troligt, så fort går det nog inte.

Jocke kom hem från Askersund igår, skönt att ha han hemma igen.

Lustigt väder har vi också igår blåste det som attan, och i natt hade det snöat, rätt mycket faktiskt, snöar lite fortfarande. Jag trodde vi skulle slippa det.

Helgen har gått i rasande fart som vanligt, ja hela veckan gick rätt fort faktiskt. Men så tråkigt att inte ha ett jobb att gå till.

I fredas fick jag iallafall ett brev från AF, om en tid för ett möte den 27 blir det. Konstigt att det ska ta nästan en månad innan man kan får ett möte. Men de har väl mycket att göra.

Idag har jag väl inte så mycket som ska göras, håller på att tvätta nu. Jag tänkte jag skulle läsa en bok om palliativ vård, intressant. Så jag får väl sätta igång med det idag.


Ha en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards