Kia

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Carina - 10 januari 2010 09:13

Vad hände igår, inte så mycket. Jocke åkte upp till några kompisar i Askersund, ska vara där en vecka, så det kommer att bli lite tyst. Han ringde när dom kommit upp. Man är ju lite orolig när dom är på vägarna. Även om jag lita på att mina ungar kör lugnt, så vet jag att en del kör som idioter trots att det är halt o jäkligt på vägarna. I slutet på veckan kommer jag nog att sakna livet när dom spelar Guitar Hero och Rock band.

Sen åkte julen ut för denna gången, allt är ner plockat, och ner buret i källan för denna gången. Sen satte jag igång med att stor städa, men han inte bli klar så dagen fortsätter med städning.

Sen ska jag fixa mig en Rotfrukts gratäng till middag idag, passa på att göra de när Jocke inte är hemma för han gillar inte det, men jag tycker det är så gott.


Ha en bra dag o va rädda om varandra

Ovido - Quiz & Flashcards