Kia

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Carina - 21 januari 2010 19:19

Jag har suttit o kollat runt lite på datorn idag, och när man kolla in sidan med Gudrun Sjödéns kläder, längtar man verkligen till sommaren. Hennes nya vårkollektion är verkligen helt ljuvlig, Så det blir till att beställa lite när jag får hennes nya katalog, den har inte kommit än och jag längtar verkligen till den kommer. www.gudrunsjoden.com

Annars har jag ägnat dagen åt lite städning och sen har jag läst nya nr av min favorit tidning Kattis o company. Det är rätt skönt att det fortfarande finns tidningar som inte bara skriver sladder om kändisar, jag fattar inte att någon köper sådana tidningarna, för inte kan de väl tro på allt som står där eller, vem bryr sig om det. Man har väl ett eget liv. Ja ja alla gör ju som dom vill om dom blir lyckliga av det så är det ju bra. Nu ska jag gå ut med mina små.

Ha en bra kväll

Kram


Av Carina - 21 januari 2010 09:58


Idag vaknade jag kl 4.30 och var pigg som en mört så det var bara att stiga upp, hundarna sov så jag fick sitta här o glo en timme innan vi kunde gå ut. Dom tycker nog inte matte är klok som ska upp så tidigt. När vi kom in från promenaden var Jocke upp för han skulle ut och gå innan han stack till jobbet, så kaffet var redan fixat, de var inte så dumt. Nu ska jag fram med damsugan, sen får jag väl se vad jag mer ska hitta på idag.

Ha en bra dag Kram

Ovido - Quiz & Flashcards