Kia

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Carina - 17 april 2009 07:47

Nu har man varit ute på praktik första veckan och det har varit kanon. All personal är jätte bra, känt mig välkommen från första dagen. Jätte bra stämning mellan personalen. Man känner att dom trivs och att dom gillar sitt jobb. Vårdtagarna är också jätte gulliga. Igår fick jag vara med på ett möte. Det var alla som jobba på Linnean och enhetschefen som gick igenom hur olika saker funkade på arbetsplatsen. Det var roligt att jag fick följa med på det.

 

Nu är jag ledig till måndag kväll. Så idag ska jag städa och gå en runda på stan o titta lite.

Får se om jag hittar något, lite mat måste jag i alla fall handla. Det ser ut som det ska bli fint väder idag också, så det blir nog strandpromenaden med små killarna i efm.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards