Kia

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Carina - 5 april 2009 14:02

Det blev verkligen en kanon kväll igår med god mat och gott sällskap.

Kunde inte bli bättre, det är verkligen något jag hoppas vi kommer att göra igen.

Maria och jag var inne på att det varit kul att göra en Polen kryssning tillsammans, Det hade varit kul om alla hängt med på de, en sista träff när vi slutar skolan.

Idag på morgonen gick jag och Maria en promenad med killarna V, det var riktigt varmt och skönt ute, så nu hoppas jag att det går på rätt väg med vädret, även om min granne hört att det kunde komma snö idag. Hoppas hon hört fel.

Ja nu kommer snart mina flickor med sambor och hund på besök, ska bli kul, Jag saknar dem och längtar jätte mycket efter dem nu.

Till er alla från mig en stor kram och många blöta pussar från de små.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards