Kia

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Carina - 8 april 2009 12:02

Varit i skolan och fått information om praktiken, och uppgifter som ska göras under praktiken, när man nu ska hinna de. Men de får gå på något sätt, man har ju inget val. Nu ska jag bara njuta av ledigheten som vara fram till tisdag när Praktiken börja. Känns lite konstigt att man inte ska till skolan på 5 veckor.

Tänker på Jennifer som sitter och gör tenta i Fysiologi och Metabolism, men hon är jäkligt duktig så jag vet att hon fixar de. Ikväll åker hon från Umeå så imorgon ska jag hämta henne i Alvesta 10.30 Och på kvällen kommer Louise med sambon Rickard och hunden Oliver från Karlstad. Så det kommer att bli en helt perfekt påsk med alla barn hemma. Jag har inte sett dem på hela året, kan tyckas att det inte är någon lång tid, men för mig är det de. De är inte klokt hur mycket jag saknar dem. Jag får väl flytta uppåt när skolan är klar någon stans mellan Karlstad och Umeå, så jag kommer närmare dem. Man vet inte vad som händer i framtiden.

Undra hur de kommer att gå med Virus och Oliver det blir första gången dom träffas, och mitt lilla Virus är en riktig kaxig kille, men det kommer nog gå bra. Viggo och Oliver har träffats några gånger och det har alltid funkat jätte bra. Viggo är en otroligt lugn och snäll hund, det är bara när han ska försvara lillebrorsan Virus mot andra stora hundar som han morrar.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards