Kia

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Carina - 6 april 2009 12:32

Efter som vi är färdiga med arbetet om Diabetes som ska lämnas på onsdag, så är resten av dagen ledig och hela tisdagen också. Jätte skönt.  Så det får bli långpromenad idag, för nu har våren kommit, kanon väder. Nästa vecka börja APU.n så tänkte jag skulle hinna ner o hälsa på idag. Det ska bli jätte kul att komma ut o jobba lite nu. Man slipper ju ägna helger och kvälla åt att plugga som man gör när man är i skolan. Fast jag kommer sakna dem andre när vi inte kan träffas o prata lite skit varje dag, men det finns ju telefon. Mest kommer jag att sakna Maria och Lotta. Maria ska ju till Stockholm så man kan ju inte träffa henne på 5 veckor. Lotta o jag har ju säkert ledigt någon dag så vi kan ta en fika eller något. Nej nu ska jag sätta på en kopp kaffe o sätta mig ute i det fina vädret och bara njuta.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards