Kia

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Fredag....

Av Carina - 30 oktober 2009 22:05

.. igen, veckorna går i rasande fart. Slutade redan kl 11 idag, Maria följde med hem en stund, och pratade lite skit och tog en kaffe. Inget pluggande idag, vi tar det imorgon istället. När hon hade gått hem, satte jag igång att plocka undan lite och tog en vända med dammsugan. Annars har jag tagit det rätt lugnt idag, och middag behövde jag inte tänka på, det fixade min son idag.


Jag har kollat på Idol ikväll, och jag säger bara det, vinner inte Erik hela det här spektaklet, så vet i gudarna hur folk tänker. Han är så jäkla duktig den killen.


Nu ska jag sätta mig och läsa en liten stund, innan jag ska krypa ner i sängen, köpte en ny bok av John Grisham ”Utpressningen” som jag tänkte börja läsa. Får se hur mycket läsande det blir innan jag somnar, jag är rätt trött. Jag är ju uppe rätt tidigt på morgnarna, vardag som helg, runt 6 brukar det bli, någon enstaka gång kan det bli till 7 men det är inte ofta.


Ha de gott

Kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 11 juli 2012 08:55

Efter några helt underbara dagar i Värmland med mina tjejer o deras sambos, är man hemma igen. Det blev mycket shopping o god mat och många härliga skratt. Nu hoppas jag att det ska bli en fortsatt fin semester, trots att de har lovat regn hela vec...

Av Carina - 4 juli 2012 13:37

Nu är et full fart här hemma, Jag städar, tvättar o plockar. Vill ju att hemmet ska vara någolunda fint när man kommer hem igen. Måste börja packa också, vet inte vad man ska ha för kläder med sig. Vädret skiftar ju väldigt fort just nu. Bara de blir...

Av Carina - 3 juli 2012 12:37


    Mitt bonus barnbarn Freya o mina små killar Viggo o Virus ...

Av Carina - 3 juli 2012 12:12

Nu är det bara 3 dagar kvar, på torsdag slutar jag kl 11 o då är det bara hem o fixa till mig lite, sen kör jag till Värmland för att träffa mina tjejer några dagar. Känner att jag verkligen behöver komma iväg, det har varit en jobbig tid, mycket har...

Av Carina - 7 augusti 2011 08:43

Jag plockade upp Susanne vid 5 tiden, o sen körde vi upp till Anneli som hade fixat tjejkvällen, vi blev 11 och med så många kvinnor i samma rum kan de inte bli annat än en kannon kväll. Det blev lite vollyboll, mycket snack och många goa skratt   Tu...

Ovido - Quiz & Flashcards