Kia

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Carina - 2 oktober 2009 22:14

Nu är snart denna fredag kväll slut. Jag slutade 12 idag, så har hunnit med en hel del. Jag har bakat bröd och kokat ärtsoppa, bra att ha i frysen, när jag går länge. Så slipper man stå vi spisen så länge dom dagar man slutar 3. Man är ju rätt hungrig när man kommer hem.


Jag har lite beslutsångerst, för jag vet inte om jag ska bo kvar här eller flytta. Eller om det är någon mening att söka någon ny lägenhet nu, kan ju inte bestämma mig om jag vill bo kvar i Karlshamn eller om jag ska flytta här ifrån. Ibland känner jag jätte starkt för att flytta från Blekinge, men ibland blir jag osäker på om jag vill. Men jag har ju skolan året ut, så behöver ju inte bestämma mig än.

Ibland önskar jag att man bara kunde bestämma sig, utan att behöva tänka så mycket. Man vet ju aldrig om man gjorde rätt eller fel om man inte testa.


Man ska ju inte ångra det man gjort, utan ångra det man inte gjorde.

Ja Ja jag får väl fundera lite till.


Jag har inte träffat mina tjejer på ett tag nu, jag saknar dom jätte mycket.

Puss o Kram till Louise och Jennifer

och Kram till alla andra

Ha en bra helg


Av Carina - 2 oktober 2009 07:02

Ja man får säga vad man vill om detta vädret, och det är väl inte så kul att gå ut när det blåser och regna. Men jag tycker att denna tiden på året är otroligt vacker, med alla dessa färger. Jag gillar hösten.


      


Ha en bra dag

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards