Kia

Direktlänk till inlägg 16 november 2009

Måndag igen

Av Carina - 16 november 2009 07:57


Nu har vi pluggat hela helgen. Det är massa inlämningar som ska göras. Maria är också här och pluggar. Det blir lite roligare så, det är så jäkla trist att sitta själv o plugga. 

Sen är det är bra att ha någon att diskutera vissa saker med, för när man sitter och plugga mycket, så får man hjärnsläpp ibland.


Idag ska vi bort till skolan och träffa Helena.

Vi tänkt vi skulle höra med henne om vi kunde ändra en uppgift. Det känns ju rätt tråkigt att sitta och hitta på fallbeskrivningar, när man istället kan jobba med olika ålders sjukdomar. Vi ska ju inte bli författare, som sitter och dikta ihop olika historier. Men det kanske är en mening med det också, men jag kan inte hitta någon mening med det. Ja ja vi får väl se vad hon säger.


I hemsjukvården är jag klar med rätt många av inlämningarna. Det är lika bra att bli klar så fort som möjligt, man vet ju inte hur mycket man hinner göra när praktiken börja om 2 veckor. Så jag ska satsa på att vara klar med alla uppgifterna innan den börja.


Så här mysigt har Maria det när hon pluggar, hon behöver inte känner sig ensam.


  

Viggo, Maria och Virus som har parkerat sig på böckerna


Ha en bra dag Kram


 
 
gammelsmurfen

gammelsmurfen

16 november 2009 18:16

Om 2 veckor? För oss utvecklingsstörda börjar praktiken redan på måndag...

http://gammelsmurfen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 11 juli 2012 08:55

Efter några helt underbara dagar i Värmland med mina tjejer o deras sambos, är man hemma igen. Det blev mycket shopping o god mat och många härliga skratt. Nu hoppas jag att det ska bli en fortsatt fin semester, trots att de har lovat regn hela vec...

Av Carina - 4 juli 2012 13:37

Nu är et full fart här hemma, Jag städar, tvättar o plockar. Vill ju att hemmet ska vara någolunda fint när man kommer hem igen. Måste börja packa också, vet inte vad man ska ha för kläder med sig. Vädret skiftar ju väldigt fort just nu. Bara de blir...

Av Carina - 3 juli 2012 12:37


    Mitt bonus barnbarn Freya o mina små killar Viggo o Virus ...

Av Carina - 3 juli 2012 12:12

Nu är det bara 3 dagar kvar, på torsdag slutar jag kl 11 o då är det bara hem o fixa till mig lite, sen kör jag till Värmland för att träffa mina tjejer några dagar. Känner att jag verkligen behöver komma iväg, det har varit en jobbig tid, mycket har...

Av Carina - 7 augusti 2011 08:43

Jag plockade upp Susanne vid 5 tiden, o sen körde vi upp till Anneli som hade fixat tjejkvällen, vi blev 11 och med så många kvinnor i samma rum kan de inte bli annat än en kannon kväll. Det blev lite vollyboll, mycket snack och många goa skratt   Tu...

Ovido - Quiz & Flashcards